بنيامينبنيامين، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

پسر كوچولوي من بنيامين و بردیاجون

سلام عشق مامان

1392/2/24 11:55
نویسنده : مامان بنيامين
214 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم باز دوباره من اومدن ولی ببخشید که بازهم بدقولی کردم و دیر اومدم و بازهم بدون عکس اومدن آخه این روزا یه خورده سر مامان شلوغ شده هم کار و هم دانشگاه حسابی سرم شلوغ شده ولی من و باباجون خیلی دوست داریم راستی خیلی شیطون شدی پسر گلم چند ماهی میشه اتاقت هم جدا کردم . عید هم که رفتیم خونه آقاجون و مادرجون حسابی دل اونا رو بردی حسابی توی دل خاله جون ها و عمه جونها جا باز کردی ناقلا . راستی مامان هنوز موهای شما را از وقتی بدنیا اومدی کوتاه نکرده و حسابی بلند شده گاهی وقتا مهد که می ری خاله جون الهه موهات رو برات میبنده و یا برات میبافه دوست ندارم کوتاهش کم راستی چند روز پیش اله جون واست لاک زده بود کلا شبیه دخترا میشی .بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)