بنيامينبنيامين، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

پسر كوچولوي من بنيامين و بردیاجون

سلام پسر گلم

1391/4/19 11:43
نویسنده : مامان بنيامين
182 بازدید
اشتراک گذاری

موضوع : خاطرات

امروز كه دارم اولين مطلب وبلاگ پسر گلم مي نويسم يك سال و بيست و يك روزه شدي يعني تا چند ساعت ديگه يا سال و بيست و يك روزه مي شوي الهي كه مامان فداي تو بشه ديشب كه من و باباجون داشتيم با پسر گلم بازي مي كرديم بيشتر حرف هايي كه مي زدي با داد زدن بود اين روزا خيلي شيطون شدي وروجك من امروز صبح هم كه مي خواستم بذارمت مهد خاله جون مي گفت ديروز توي كلاس مي خواستي مرد بودن خودت را ثابت كني اگه بچه هاي ديگه چيزي بهت مي گفتن اونا را مي خواستي بزني به خاله گفتم اگه خواستي همچين كاري كني يا با داد زدن چيزي را خواستي بگيري خاله ها بهت اخم كنندچشمک

آخه پسر گلم داد زدن كار خوبي نيست عزيز دل مامان

راستي اينم بگم چون من و باباجون دوتاي كارمنديم به خاطر همين شما را بايد بذاريم مهد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)