بنيامينبنيامين، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

پسر كوچولوي من بنيامين و بردیاجون

سلام عزيز دل مامان

1391/4/21 11:26
نویسنده : مامان بنيامين
139 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصميم گرفتم بگم كه چي شد اسم شما پسر گلم را بنيامين بذاريم اين موضوع بر ميگرده به سال هاي پيش وقتي كه من و باباجون هنوز با هم ازدواج نكرده بوديم يك شب من يه خوابي ديدم خواب ديدم كه يه آقايي يه تكه كاغذ كوچولو در حالي كه پيچيده شده بود به دستم داد كاغذ كه باز كردم ...

روي كاغذ يه آيه قرآن نوشته شده بود زير آن آيه نوشته شده بود سوره يوسف آيه شماره ... و بالاي كاغذ نوشته شده بود اگه مي خواي حاجت روا بشويد نمازاول وقت فراموش نكن وقتي از خواب بيدار شدم رفتم آن آيه را پيدا كردم خوندم در مورد برادرحضرت يوسف ،بنيامين نوشته شده بود بعد از اونجا بود كه تصميم گرفتم كه هر وقت ازدواج كردم و ني ني دار شدم اسم پسرگلم بذارم بنيامين و وقتي هم كه من و بابايي ازدواج كرديدم به بابايي هم گفتم كه من يه خوابي قبلا ديدم و دوست دارم هر وقت ني ني دار شديم اسمش بنيامين بذاريم اون هم قبول كرد چشمکمعني اسم بنيامين هم يعني پسر دست راست من يا پسر روزگارانلبخند من و باباجون شما را اندازه تموم دنيا دوست داريمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیرحسین
21 تیر 91 12:07
سلام من مامان امیرحسین هستم . پسرتون نازه خدا براتون نگه داره ...به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم باهاتون دوست شیم